art








När jag är 18 vet jag att jag ska tatuera mig, dock vet jag inte riktigt vad/vart.
Men jag vet att jag ska, och det är ett ska som inte kommer ändras. Dom här tycker jag är sjukt fina.
Just nu skulle jag vilja ha två tatueringar, en symbol och en text.
Men jag är mest sugen på den med texten så det ska jag nog göra först, jag får min inspiration från låtar.
har MASSOR med olika texter som jag skrivit upp som jag skulle vilja tatuera in..
har svårt att bestämma mig.. hehe. men självklart ska tatueringarna ha någon betydelse.
Jag tycker att tatueringar är konst, ifall dom betyder något. 
Man ska aldrig tatuera något ifall det bara är för att det är snyggt eller coolt.
Det ska betyda något, då är det okej med tatueringar.. ifall ni frågar mig höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0