första dagen på jullovet

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
hehe.. aarå. nej men nu är det första dagen på lovet! började med att först väckte mamma mig vid 7 och undrade vart sin tjocktröja var, najs. Sen väckte min kära syster mig vid 9 tiden för att hon klampade in mitt rum för hon trodde inte jag var hemma, sen väcker hon mig en halvtimme senare och frågar om hon kan låna min ring.. SERISOLY. JAG SOVER. är det ingen i mitt hus som förstår att jag vill sova!?
ååh hur som, jag vaknade sen av mig själv vid halv 12, så skönt att inte behöva tänka på tiden!!

Vad mer då? jo jag tänkte bara åka till pappa och hämta mitt nya simkort till mobilen så jag kan använda den igeeeen! sen ska jag bara ta det ännu mer luuugnt! me like that.
nu får ni andra ta och njuta av jullov också! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0