nostalgi

Igår när jag satt på bussen hem så kommer det på ett gäng småkillar, kan tänka mig att dom var 10-11 år gamla.
Dom börjar snacka om olika låtar dom gillar och sen är det en liten kille som sätter på en låt och säger:
- men grabbar den här ju fett bra!
och då sätter han på mister cool med snook. Och jag kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv..
I mean, jag blev svinglad med tanke på att dom låtarna vi lyssnade på när vi var små fortfarande är populära. Och sen satte dom på eminems gamla "my name is" och då börjar jag asgarva. kan inte sluta skratta då heller.
Dom små pojkarna sitter där i chock och vet inte om dom ska titta bort eller fråga varför jag skrattar. Som tur var hann dom gå av innan dom kunde ta sig mod att fråga varför jag skratta.

En intern nostalgi tripp på bussen är ganska najs ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0