Seg update i know

Tjihuuuuuuu
Im back, again.
Har vart lite seg update men ja ja , im a busy girl!
What else?? jo jag hade cheerleading träning idag, första någonsin för mig. har gått med i skolans cheerleading lag! *cool tjej i know* nej men det var kul! riktigt kul faktiskt, men vääääldigt svårt mehe!
mkt svårt... jag är ju tidernas ovigaste tjej,så vi får se hur det går!
Ikväll ska jag nog träffa ebba och agnes, så får vi se vad vi busflickor hittar på mihihi!
nej men gud vad töntigt inlägg det här blev... får väl coola till det lite genom och säga fett. FETT FETT FETT!
typ.............
okej puss!

Kommentarer
Postat av: Jonahemma

Hope you enjoyed your visit.

2012-05-08 @ 08:34:32
URL: http://jonahemma.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0