pälsmössa=check!

Tjuhuuuu
Idag var jag med Natalia i PK-huset och checka läget lite, vi gick bara runt och snackade och hade det allmänt trevligt! och jag lyckades gå emot allt jag någonsin sagt.. köpte en pälsmössa, haha som jag alltid alltid alltid sagt att jag inte ska skaffa, men vad gör jag? skaffar en pälsmössa som alla andra! Den är mycket naaaajs bara det att min ipod bråkar med mig så jag får inte upp några bilder.

vad mer? jo jag har bestämt mig att jag ska färga håret! men nu har jag ett ilandsproblem.. jag ska färga håret mörkare, det har jag bestämt mig för. men antingen ska jag färgade det mörkrött/brunt eller mörkbrunt bara.
HELP ME PLEASE! så jag ska köra en klassiker, vad tycker ni!?
så här är min hårfärg nu:


antingen ska jag färga till det här:


elr till:

beslutsångest så hjälp mig please!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Du skulle vara jätte fin i mörkbrunt tror jag ;) <3

2010-10-28 @ 20:50:16
Postat av: Emma

MörkröttBRUUUUNT heztii skitsnyggt nu på hösten FAN VAD HETT DET SKULLE VARA PÅ DIG!! OUCH DET BRÄNNS <3

2010-10-28 @ 20:53:52
Postat av: malin

Den sista :)

2010-10-28 @ 20:55:08
Postat av: saaannna

Mörkbrunt bara tycker jag! för jag hade tänkt färga rött hahaha :D

2010-10-28 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0