Saker jag funderar på just nu!

* När är det inte okej att använda ordet random längre..? Känner att det borde finnas ett utgångsdatum för det precis som när man var fjortis och skrev precis allt med w.

* Varför har Carlos i desperate houswifes rakat av sig skägget? I mean common, du blir inte yngre av det.

* Är det bara jag som inte har fattat grejen med varför man skriver med ett stort N i slutet? Som ex satsarN. Ska det vara coolt? fattar inte.

* Ska det vara snyggt med att ha en hel jävla björn på huvudet? Ja jag fattar grejen det är varmt och skönt men vafan. skaffa en normal storlek då, förstår inte grejen med att ha hela björnen på huvudet.

*Och det sista, varför ser hästar alltid så ledsna ut på alla bilder? Det känns som alla hästar typ är fett deprimerande! kolla på det här:
 
Glad häst?


För att jag vet att ni ville veta vad jag tänkte på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0