Imorgon är dagen då mitt nya liv startar

You heard me. Imorgon.
Då jävlar smäller det, mitt nya liv. Med mitt nya liv menar jag då:
* Sluta bita på nagelhelvetet (mina naglar är BEBIS naglar)
* Träna två gånger i veckan(senast jag tränade var... innan sommaren.. hehe. he.)
*Ha mer positiv inställning till livet(till och med skolan)
* P L U G G A

Kommer antagligen ångra mig imorgon då jag bara skriver det här för att jag sitter och lyssnar på min pepplåt (junk of the heart(happy) av the kooks. LYSSNA
Och ja det här är 1405040 gången jag säger det här;
Imorgon är dagen då mitt nya liv startar! Va beredd på en new improved Johanna världen!!


NU KÖR VI (för 1253770 gången...........)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0