Julavslutning

Nu har vi haft våran julavslutning på Östra Real
sjukt att det gått så snabbt!! mycket hinner hända på en termin, både bra och dåligt!
Så vi hade mys med klassen först (eller äta mackor och hade frågesport) sen så gick vi till kyrkan där vi lyssnade på lite sånger och sådant. Jultraditioner! mys. Sen gick jag,molly,klara,louvisa,erwin och astrid och åt på vapiano. Egentligen var det ju meningen att vi ville att klassen skulle umgås men alla bangade ju! haha.
Sen efter det gick jag,erwin,louvisa och astrid till NK för astrid skulle köpa lite julklappar! gick bra tror jag!
Ikväll ska man ju spåååååra , eller inte. Haha! Jag är så jävla trött och är mer taggad på att mysa och titta på film. Ska ringa sanna och kolla if she's free!
nu ska jag fortsätta titta på the hills och halv sova hehehe
JULLOV! WOOP WOOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0