heavy in your arms


typ den enda bilden som togs igår hehe.

igår var jag ju som sagt på julfest med några från klassen! så grymt kul, det var verkligen lyckat!
men det enda "dåliga" var väl när jag satt och pratade lite med en kille så ställer han sig upp och så får han värst a käftsmällen av en kille!! snacka om att jag fick en chock, fyfan. blev typ skakis. han blödde som in i bängen och det blev lite kaos-artad..
Ja ja! jag hade kul och idag har jag icke mått bra. Haha bakis är bara förnamnet!
just nu sitter jag och lyssnar till florence and the machines - heavy in your arms
grym låt, värd att lyssna på!
nu ska jag duscha sen sova tror ja hehe. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0