saker ni inte visste om mig

* Jag äter på max 10 minuter, asså om jag stressar kan jag äta på 1 minut. Nu åt jag tex på 5 min.
* Jag HATAR lök, över allt annat. asså jag tycker lök är värre än själva djävulen..
* Jag tycker Pauly D i Jersey Shore är snygg, jag vet. Jag skäms.
* Jag är svinöppen med allt, jag kan berätta typ allt om mitt liv för en främling. Kanske inte heller något så bra... ja ja.
* När jag spyr börjar jag gråta, för jag tycker så synd om mig själv. Patetisk brud i know
* jag ÄLSKAR att säga "men grejen är att.."
* Jag har ett gossedjur som heter Tigger (tiger från nalle puh) och ja , han heter inte Tiger. Det är Tigger, och jag tror att Tigger har känslor som jag. JUPP jag är normal, eller?

dt är väl typ lite roliga udda saker om mig.. finns massa mer men jag tror inte ni vill veta exakt allt.. heheheheh


Kommentarer
Postat av: jag ska göra kaos me han

saker ni inte visste om mig:

- jag heter ebbo

- jag saknar dig

- jag heter ebbo

2010-11-17 @ 22:43:19
Postat av: Maxrachel

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-07-03 @ 07:26:30
URL: http://maxrachel.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0