för det är höstlov!

MYSPYS! Höstloooooov!
egentligen inte så behövt för mig, med tanke på att jag var sjuk två veckor innan höstlovet så jag var bara i skolan en vecka mehe.

Mer då? Startade höstlovet med PARTYYYYYYYYYYYY elr inte, hahaha. var feta trött på allt och hade en svindålig dag så jag och sofia mös hemma hos henne! Sen så fick hon mig att börja spela Robot Unicorn Attack på facebook. Fuck, jag är fast. kan inte sluta spela.

Ska möta hediyeh snart dårå för att lämna över en liten klänning som flickan ska ha ikväll! Min kväll kommer bli supertrevlig med trevliga människor typ... aa! nej det kommer bli as najs ikväll! om jag hörde rätt sa emma att det blir hamburgare! As bra! så det är dagens plus. Dagens minus, att jag har fått ig-varning i idrott.. NAJS


KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0